Ένα από τα τελευταία βωβά αριστουργήματα του γερμανικού εξπρεσσιονισμού στον κινηματογράφο λίγο πριν από την εποχή του ήχου.
Ο Joe May (1880-1954, το πραγματικό όνομα του Αυστριακού σκηνοθέτη ήταν Julius Otto Mandl· μετά την άνοδο του Χίτλερ στην εξουσία μετανάστευσε στην Αμερική, όπου και έκανε σημαντική καρριέρα στο Hollywood) δομεί εδώ αριστοτεχνικά ένα, ας το πούμε έτσι, love thriller με φόντο το σφύζον από κίνηση Βερολίνο του τέλους της δεκαετίας του 20.
Η Betty Amann εδώ εντυπωσιάζει σε έναν από τους σημαντικότερους ρόλους της καρριέρας της, ενώ αξίζει ακόμα να σημειωθεί πως η φωτογραφία του Günther Rittau είναι κάτι περισσότερο από μαγευτική· στην κυριολεξία αφήνει έκπληκτο τον θεατή ανά στιγμές.
Το φιλμ που θεωρείτο χαμένο μέχρι που ανακαλύφθηκε το 1993 στα αρχεία της Gosfilmofond της Μόσχας, διαρκεί περίπου μία ώρα και τριάντα λεπτά.
Καλή θέαση!
Ο Joe May (1880-1954, το πραγματικό όνομα του Αυστριακού σκηνοθέτη ήταν Julius Otto Mandl· μετά την άνοδο του Χίτλερ στην εξουσία μετανάστευσε στην Αμερική, όπου και έκανε σημαντική καρριέρα στο Hollywood) δομεί εδώ αριστοτεχνικά ένα, ας το πούμε έτσι, love thriller με φόντο το σφύζον από κίνηση Βερολίνο του τέλους της δεκαετίας του 20.
Η Betty Amann εδώ εντυπωσιάζει σε έναν από τους σημαντικότερους ρόλους της καρριέρας της, ενώ αξίζει ακόμα να σημειωθεί πως η φωτογραφία του Günther Rittau είναι κάτι περισσότερο από μαγευτική· στην κυριολεξία αφήνει έκπληκτο τον θεατή ανά στιγμές.
Το φιλμ που θεωρείτο χαμένο μέχρι που ανακαλύφθηκε το 1993 στα αρχεία της Gosfilmofond της Μόσχας, διαρκεί περίπου μία ώρα και τριάντα λεπτά.
Καλή θέαση!